Informații referitoare la livrare și plată

Modalități de livrare

Hádafashion îți trimite comenzile tale la domiciliu sau la adresa cerută prin serviciul de curierat sau putem livra și la un Centru de distribuție GLS ales de către tine.

Livrare la domiciliu prin curier
Livrarea comenzilor prin curier se realizează în 4-6 zile lucrătoare. Coletele sunt livrate de către serviciul de curierat rapid GLS România.

Poți urmări coletul tău pe baza modalităților de înștiințare de mai jos. Condiția primirii acestor înștiințări este introducerea unei adrese de e-mail și a unui număr de telefon corect la trimiterea comenzii.

1. SMS livrare în cursul zilei: Acest SMS îți trimite serviciul de curierat în ziua livrării coletului. În această înștiințare serviciul de curierat te informează despre intervalul de trei ore la care se va efectua livrarea coletului. Mesajele conțin numărul de telefon al curierului, astfel poți lua legătura cu el în mod direct pentru a stabili detaliile livrării (ex. locul sau ora exactă a livrării)

3. Urmărire colete: Pe baza numărului coletului poți urmării starea livrării pe pagina de internet a GLS Track&Trace. Numărul de telefon al departamentului relații clienți GLS apelabil de luni până vineri între orele 08.00-19.00: +40 269 501900 număr cu tarif normal

Dacă nu ai putut prelua coletul tău în intervalul estimativ al livrării indicat în mesajele de mai sus sau la adresa precizată, atunci după prima livrare nereușită serviciul de curierat GLS îți va trimite un e-mail. Indicând numărul coletului poți decide asupra opțiunilor de livrare (ex. o nouă adresă sau livrare la aceeași adresă la o dată anume)

Serviciul de curierat îți va livra coletul în zilele lucrătoare între orele 08.00-17.00.

Tarife livrare (la adrese de pe teritoriul României):

Livrare la domiciliu și preluare de la Centre de distribuție GLS

  • La o comandă sub 220 lei: 22 lei
  • La o comandă între 220 - 300 lei: 20 lei
  • La comandă peste 300 lei: gratuit

Livrare la domiciliu și preluare de la Centre de distribuție GLS pentru membrii Club Háda:

  • La o comandă sub 145 lei: 22 lei
  • La o comandă între 145 - 220 lei: 20 lei
  • La comandă peste 220 lei: gratuit

În cazul coletelelor nepreluate și returnate tariful returului va fi suportat de către client, trimiterea coletului din nou o vom iniția doar după achitarea în avans a valorii comenzii și a tarifului returului!

Hádafashion își rezervă dreptul ca în cazul refuzului preluării coletului, noile comenzi ale destinatarului să fie onorate doar după achitarea în avans a comenzii sau după plata cu card bancar.

Tarifele de mai sus sunt valabile doar în cazul livrărilor pe teritoriul României.

Modalități de plată

În cazul plății prin ramburs contravaloarea comenzii o poți achita curierului sau la Centrul de distribuție GLS în momentul preluării coletului.

În cazul plății on-line cu card poți achita produsele comandate cu ajutorul cardului tău bancar odată cu trimiterea comenzii.

Prin plata cu card bancar poți cumpăra în magazinul nostru on-line comod și sigur. După comanda produselor alese te redirecționăm către pagina web a Borgun, acolo unde poți plăti cu cardul tău bancar prin cea mai sigură și criptată tranzacție folosită de către bancă. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este ca la selectarea modalității de plată să alegi opțiunea ”Plată on-line cu card bancar” și să introduci pe serverul Borgun numărul, data expirării cardului bancar și codul de siguranță CVV/CVC al cardului format din ultimele trei cifre de pe spatele cardului tău. Cardurile acceptate de către Borgun: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro și JCB.

Cardurile bancare emise exclusiv pentru uz electronic le putem accepta doar dacă folosirea lor este permisă de către banca emitentă! Te rugăm informează-te de la banca ta dacă acesta poate fi folosit la tranzacții on-line pe internet.   

După ce s-a efectuat plata, banca va emite un număr de aprobare a tranzacției. Îți recomandăm să notezi acest număr sau să imprimi întreaga pagină. În cazul unei tranzacții nereușite, banca te informează printr-un mesaj despre cauza erorii.